Hej Verden

29 Jun

Velkommen til bookblok.dk. Her skrives om bøger, som læses, bruges, laves og skrives. Alt, hvad der har med bogverdenen og bogens verden at gøre, og jeg skriver kun om det, jeg godt kan lide! Du er velkommen til at sende mig tips og anbefalinger og skriv endelig, endelig kommentarer, dem elsker jeg.

6 kommentarer to “Hej Verden”

  1. dortemoellmann juni 30, 2010 hos 9:55 am #

    Uh, det lyder som en rigtig dejlig blog! Elsker bog-anbefalinger – og elsker også at være i gang med flere ting, så der altid er noget til det aktuelle humør. Glæder mig til at følge med🙂
    KH

  2. Trine juni 30, 2010 hos 2:51 pm #

    Jeg elsker det!
    Endelig en blog som helliger sig noget af det bedste af det bedste i livet; bøger og endnu flere bøger!
    Og du ved jo hvad du har med at gøre, så lur mig om ikke jeg jævnligt kommer herind og svælger i gode tips og lækker inspiration!
    Super. Jeg er glad🙂

    Knus og tillykke med de ‘nye’ lokaler!
    Trine

  3. Marianne juli 6, 2010 hos 5:30 am #

    Fedt – jeg glæder mig til at læse med!

  4. Anne Lotte juli 11, 2010 hos 9:07 pm #

    Fed blog, den glæder jeg mig til at følge🙂
    Hilsen Anne Lotte

  5. Camilla Jacobsen juli 20, 2010 hos 8:10 am #

    Her må jeg absolut følge med – skøn site, som jeg allerede er forelsket i….Desværre er det min sidste feriedag idag,- men mon ikke jeg kan snyde mig til nogle timer i liggestolen under et af de store æbletræer,- med enten “Øst for Paradis” eller ” Trækfuglen…”.

    Hav en dejlig sommer – Camilla

  6. Astrid juli 20, 2010 hos 1:32 pm #

    Tak, tak, tak til jer alle! Virkelig!

Skriv et svar

