En kærlighedshistorie

7 Aug

Ja, jeg er stadig i sommerhus. Stadig med to små børn, hvoraf det mindste og jeg netop har tilbragt 4 dage på det lokale hospital. Heldigvis intet alvorligt, men phew, man bliver slået lidt af kurs af sådan et ophold. Har læst stakkevis af gamle Billed-Blade og drukket kandevis af kaffe. I går aftes kom jeg til at gå i gang med den syvende og sidste Harry Potter bog, som jeg har gemt til trange tider. Alle har jo læst den, så jeg behøver nok ikke skrive noget særligt om den – sh, ikke røbe hvem der dør!

Indtil jeg får snuden op fra den og hjem til København og hverdagen i næste uge, kan du på Booklover lune dig med vidunderlige bogbilleder som disse: Det er ægte kærlighed!

Skriv et svar

