“Funny”…

14 Sep

Jeg er begravet i en fin, fin bog (og arbejde og eksamen og børn der på INGEN måde vil sove og efterår og flytteri og snot + det løse). Her er lidt overspringsspas, mens jeg graver mig ud fra det hele:

Www.unnecessaryqoutes.com. En blog med billeder af virkelig sorte og meningsløse “citationstegn”. Damen bag har samlet de bedste betragtninger i en bog (sådan en kan man nemlig udgive, hvis man bor i USA!) Men bloggen her er tilstrækkeligt for mig, ret sjov altså. Se for eksempel denne her:

If you call that walking…

4 kommentarer to ““Funny”…”

  1. Anna Skyggebjerg september 14, 2010 hos 8:39 pm #

    Passivt aggressivt! I love it!

  2. Kamilla september 15, 2010 hos 5:47 am #

    Hej Astrid

    Fantastisk at jeg fandt din blog!
    Glæder mig til at blive inspireret af en erklæret bogbruger :o)
    Vh
    Kamilla

  3. På sporet af succes september 15, 2010 hos 7:13 am #

    Ha… det er da for morsomt! Jeg er selv midt i overspringsgas, her mens jeg sidder og læser på din blog (i stedet for at skrive på min egen bog).

    Og for øvrigt, så skal du aldrig sige aldrig (at din blog er nok), hvem ved?😉

    Cammilla

  4. imangelafbedre september 15, 2010 hos 8:35 am #

    Da jeg hentede min dreng forleden stod der på tavlen: Vi skal have klippet en “bøgehæk” – hvad mon dette dækker over…da da da daaaa…..

Skriv et svar

