Blip-blop

4 Oct

Og Gud hvor går det godt, her på Bookblok. Fedt nok at udlodde og så ellers forsvinde! Konkurrencen blev afgjort ved lodtrækning, for jeg er mega-dårlig til at være dommer og tænk nu, hvis der var nogen der blev kede af det. Thomse – du skal have den bog til ham drøneren! Og Maren, du skal have den Paludan-bog, og jeg ved hvor meget du elsker din limpistol. Send mig gerne lige en mail med adresser, så bliver de ekspederet. Og så vil jeg gerne bare sige rundstyk fordi jeg forsømmer min blog og tak, fordi I stadig er nogle, der klikker forbi. Og forresten, så læser jeg denne her lige nu;

… glæd jer til anmeldelse (om ca. 1000 år, den er sygeligt lang og har småbitte bogstaver og ingen billeder!

En kommentar to “Blip-blop”

  1. Maren Uthaug oktober 6, 2010 hos 8:43 am #

    HURRAAAAAAAAAAA!

Skriv et svar

