1001 nat

20 Oct

Hvis man nogensinde løber tør for ideer til bøger, så kan man jo bare starte med at købe denne her:

Så burde der være inspiration til de næste par års aftenlæsning!! Er spændt på at kigge i den og lave lister over dem, jeg mangler…

3 kommentarer to “1001 nat”

  1. Anna Skyggebjerg oktober 20, 2010 hos 7:43 pm #

    Det er altid interessant at høre, hvad andre kan lide at læse. Men i samme øjeblik, professionelle læsere/kritikere udgiver en bog med deres lister og derved forsøger at kanonisere den gode smag, bliver jeg nu altid lidt nervøs.Hvilket naturligvis ikke skal eller vil afholde mig fra at kigge i bogen…

  2. imangelafbedre oktober 21, 2010 hos 9:15 am #

    Jeg har den engelske udgave – jeg elsker at sidde og kigge i den. Jeg synes dog, at der er et par mangler.

    Jeg kan se på din, at der er flere danske bøger. I min er vist kun en ny dansk bog; nemlig Peter Høegs Kvinden og Aben (som jeg faktisk aldrig har læst) Ellers er der selvfølgelig Blixen og H.C. Andersen…

    Gad vide, hvilke bøger de har valgt fra for at få plads til de danske?

  3. Julie Leander november 1, 2010 hos 8:50 pm #

    Uhh den ryger lige på ønskesedlen den der! Har dog allerede en ret lang liste af bøger jeg har sat mig for at læse mens jeg er på barsel, men den er go at ha’ hvis man nu skulle løbe tør😉

Skriv et svar

