Læsestress!

24 Oct

Åh altså, efteråret er jo den bedste sæson for bognørder. Det er mørkt og koldt derude, og man SKAL jo nærmest bare ligge i sengen med hjemmefutter og te og bøger hver aften. It’s okay. Efteråret er – sjovt nok – også der hvor alle de gode bøger stimler sammen. Og jeg får helt stress. Jeg vil læse det hele, nu! Jeg vil læse Ken Follets “Giganternes Fald” (på ca. 1 milliard sider – nåede kun 1/3-del på biblos 14-dages lån!), Jonathan Franzens “Freedom” (på mindst ligeså mange), Paul Austers “Sunset Park” og også rigtig gerne Howard Jacobsen “The Finkler Qustion”, som lige har fået et seriøst kvalitetsstempel i form af Tha Booker Prize. Men først skal jeg læse denne her:


En gave fra min mor med de varmeste anbefalinger, og de holder altid stik!! Vender tilbage, når jeg er igennem.

En kommentar to “Læsestress!”

  1. intetnytundersolen oktober 25, 2010 hos 4:16 am #

    Åh, den er bare så god. Der er vist noget om at den bliver filmatiseret?

Skriv et svar

