Mr. & Mrs. Cool

13 Feb

Jeg er sådan lidt teenage Take That fan-agtigt, når det kommer til disse to:

Derfor er jeg helt euforisk over at have sikret mig billetter til CPH LITT, hvor Paul Auster og Siri Hustvedt skal på scenen sammen og bare sidde og ose af coolness og åndfuldhed – og nok også fortælle lidt anekdoter inde fra deres forfatterskabe. Jeg glæder mig!! Se mere her.

4 kommentarer to “Mr. & Mrs. Cool”

  1. AB februar 14, 2011 hos 6:28 am #

    Tak for info. Det er helt klart også en must-go and must-see i min verden!

  2. Berit Lund februar 14, 2011 hos 8:28 am #

    Orv, tusind tak! Har lige købt to billetter og ryster… Kan slet ikke forstå at det var muligt, for for mig er det også super STARS.

    Må kontakte Per Kofoed NU og tvinge ham til at producere e-bøger. For lige præcis Paul Auster og Sigrid Hustved findes ikke i det format på dansk.

    God dag fra Berit.

  3. Line februar 14, 2011 hos 8:29 am #

    Øj det vil jeg også! Vi ses helt sikkert. Hvor skal du sidde? Kan jeg få plads ved siden af dig?
    KH L

  4. Helle februar 14, 2011 hos 11:46 am #

    TAK for info. Jeg har omgående købt billet. Og der var stadig en at få. Heldige mig (os)

Skriv et svar

